zaterdag 15 september 2012

is terug!

Hallo allemaal!


Na 11 zalig relaxte dagen ben ik weer terug in blogland. Benieuwd naar hoe mijn vakantie er uit zag? Hier zijn wat foto's!

Ter herinnering: ik ging met ouders en vriendje naar Noorwegen, het land van de trollen...


Naar aanloop van deze reis maakte ik wat spullen, die allemaal heel goed hun dienst hebben bewezen. Er werd bijvoorbeeld elke gemiddag geluncht in fijne boterhammenzakskes, de handbagage werd vervoerd in een fleurige tas en ons toilet maakten we in stijl ;).



Ook de gehaakte mutsen kwamen goed van pas, bijvoorbeeld tijdens een boottocht op de Geirangerfjord. Noorwegen is immers niet het land van altijd zon en warm enzo...

Noorwegen is anders wél het land van prachtige natuur en uitzichten. Bijvoorbeeld deze:


 


Ik smokkelde wat haakspullen mee in de valies zodat er tijdens killige avonden een beetje geknutseld kon worden. Moeder en dochter haakten samen een muisje, volgens het beproefde recept.

 
En als ge dan nog weet dat we dit
 
 
 
en vervolgens dit
 
 
als onze achtertuin mochten beschouwen, dan weet ge dat we het goed hebben gehad :). Nu nog efkes terug 'thuiskomen' en alle achterstallige mails nalezen en dan ben ik weer helemaal klaar voor het 'gewone' leven!


En wie dit alles ook eens met eigen ogen wil zien, maar niet meteen weet waar te beginnen: Nordic info heeft ons voortreffelijk geholpen! Beetje sluikreclame, I know, maar als iets goed was, mag het gezegd worden hé.

Fijn weekend!



17 opmerkingen:

  1. Dat ziet er fantastisch uit allemaal!
    Fijn dat jullie genoten hebben, maar ook dat jullie weer heelhuids terug zijn.
    Die muts staat je vriend overigens erg goed! Ik kan me goed voorstellen dat de tassen en broodzakjes goed van pas kwamen, stuk voor stuk handige producten. En die muisjes zijn erg schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug in blogland! Schitterende foto's, mooi land zo te zien. En al je 'voorbereidingen' kwamen duidelijk ook goed van pas!
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAW!!! wat een landschappen ... kippevel!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Inge,

    Goed om te lezen en te zien dat je een mooie vakantie heb gehad. Prachtig land Noorwegen dat staat ook nog op mijn verlanglijst.

    Groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wat een prachtige foto's!En de muisjes zijn lief!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. fijn dat je terug bent! aan de foto's te zien was het zàlig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, dat was een prachtige reis met schoon zelfgemaakte geriefkes. Die landschappen zijn zo mooi, zo rustgevend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeer mooie foto's! Wat fijn dat er eens iemand voor een niet-strand en zon vakantie kiest! Toch blij dat je terugbent, en benieuwd wat je weer allemaal zal maken!

    http://sarahmamzilla.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie reis :-) en prachtige foto's
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wij hebben twee jaar geleden met onze vier kindjes een rondreis van drie weken gemaakt door Noorwegen. Ook via Nordic info, die ons daar geweldig bij hebben geholpen. Inderdaad een serieuze aanrader!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. o, wat mooi! schotland was ook zo woest aantrekkelijk... een vriendin van mij wil graag een jaar wonen in noorwegen en gaat op cursus noors spreken! hoop dat dat lukt, dan kom ik wel 'even een theetje drinken'! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en o ja; ben fan van noorse sokkenwol... geef ik graag af aan schoonmoeder voor warme sokken! :-)

      Verwijderen
    2. Wij hebben ginder ook veel in taalboekjes geneusd om de taal een klein beetje te leren ontcijferen. niet simpel, vooral de uitspraak. maar wel tof :) zeker een keertje langsgaan dan, ja, is echt de moeite! schotland ongetwijfeld ook...

      Verwijderen
  12. Wat een prachtig land is het toch! Ik hoop er ooit te geraken! Mooie foto's! en Welcome back :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, zalig gewoonweg, om bij zo'n prachtig uitzicht wakker te kunnen worden,
    lijkt me moeilijk om dat terug naar huis te komen :)
    maar daar staat de leuke naaimachine ook weer te wachten, (en wij natuurlijk ook)
    Welkom thuis!

    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...