zaterdag 29 september 2012

stille nacht...

jaja, kerstmis, ge moet er op tijd bij zijn, zo lijkt het wel. In de winkel duiken de eerste kerstspullen al op (veel te vroeg, als ge't mij vraagt!) en ik kreeg het verzoek van een collega van mama of ik geen kerststalleke kon haken. Alles op en aan.

Zoiets vind ik een fijne uitdaging, maar aangezien ik me aan veel werk verwachtte ben ik er op tijd aan begonnen. Ik ben nu al drie dagen bezig met dit als voorlopig resultaat. Nog te gaan: twee koningen, een schaapje en een ezel :). Ik hou je op de hoogte van de vorderingen!


23 opmerkingen:

  1. gewoonweg super! echt leuk gemaakt
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow, dit wordt een leuk stalletje!
    Naar een patroon of eigen ontwerp?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. merci! het is eigen ontwerp. ik ben alleen eens gaan opzoeken op internet hoe iedereen er weer uitziet. Ik ben precies niet meer helemaal vertrouwd met het kerstverhaal :)

      Verwijderen
  3. Superknap, prachtig gewoon... Ben benieuwd naar het volledige resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zalig! Ik ben fan van Jozef! en van Maria haar zijstreep :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hiii...wat schattig!! Het is ook nog eens een héle blijde baby Jezus:-), je hebt dat echt heel leuk gedaan! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh die zijn leuk! en ineens je geheugen weer opgefrist over wie er daar weer allemaal bij moet zijn :-) Volgens mij heb je nog wat beesten en koningen te gaan! succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n schattig jezeke :) Ik heb nog een ander engel-haakpatroon gevonden in een boekje van de kringwinkel, als je wil, laat me maar weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Als daar ergens een patroontje van bestaat, wil ik ook wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eigen ontwerp?! Jeezes (ja die ligt er ook al bij zie ik) Nog geen kramp in je vingers Inge?, :-) Machtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zou je het niet zien zitten om hier ook een patroontje ofzo van te plaatsen?
    alstublieieieieieieft? ik zal niet meer jaloers zijn dan???

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...