dinsdag 9 oktober 2012

kerststalleke: het patroon!

Hallo iedereen!

Ik ben weer terug van een fijne conferentie in Vancouver. Heerlijk weertje, mooie omgeving, interessante mensen,... Fijn! De vele (saaie...) vlieguren die hier noodzakelijkerwijs bij kwamen kijken, heb ik op diverse manieren ingevuld. Beetje gelezen, beetje gegeten, beetje geslapen én beetje gewerkt aan mijn kerststallekespatroon!

 

Et voilà, hier is het resultaat (ook hier te downloaden), kwestie van er op tijd aan te kunnen beginnen, nietwaar ;). Heel veel plezier ermee! Laat me weten als de dingen niet duidelijk zijn of gewoon niet kloppen en toon zeker het resultaat hé!

63 opmerkingen:

  1. Nice! Ik zal mijn haaknaald ook eens bovenhalen en is proberen. Maar mijn haken is nog slechter dan wat dan ook. Een uitdaging zeker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waw, super!
    k hoop echt ooit toch s "aan den haak" te gaan, dikke mercie!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zou je niet een haakboekje uitbrengen? Nu er toch weer een markt voor is en de boeken tegenwoordig als paddestoelen uit de grond schieten... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Un trabajo increible, fantastico, me gusta, asi que me quedo como seguidora
    lauclads.blogspot.com.es
    besos

    BeantwoordenVerwijderen
  5. amai, ik vond het al geweldig dat je dit moois inelkaargehaakt hebt! Nu nog een handleiding erbij, dat is pas een gigantisch werk! Tof en bedankt, 'k ga me er misschien toch ook eens aan wagen..., wie weet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg mooi. Lijkt me een enorm prutswerk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. goh gij zijt echt de perfecte:
    zo creatief als de zee diep is
    waarschijnlijk ook heel goe op uw werk, want ge moogt naar vancouver (allé, ik veronderstel dat dat voor werk is)
    en dan ook nog zo'n lieve da ge die patroontjes voor ons wilt maken
    in elk geval: ik ben er zooooo blij mee, ik ga ze echt uitproberen!
    dikke merci!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Succes aan iedereen die eraan begint. Ik pas voorlopig, die mislukte cupcake ligt nog op mijn maag. Maae kben wel benieuwd naar de foto's van jullie creaties

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel! Dat ga ik zeker maken, ook erg leuk om iemand cadeau te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oke, na al het moois wat ik hier al gezien heb begin ik er nu toch wel flink van te balen dat ik echt niet haken kan....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. YESSSSS,,,,dank je wel Inge, hier was ik al naar opzoek. :-)

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo lief dat je dat met ons wil delen! MERCIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-kes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele ferme how-to... ik overweeg om de uitdaging ook eens aan te gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuk leuk leuk, thanks! Heb het meteen ff opgeslagen op Pinterest :P

    Oh en die eikel-oorbelletjes, in een van je vorige berichten!!! Die zijn ook té schattig gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een SUPPER LEUKE Kerststal!!!! Bedankt dat je de patroontjes wil delen. Denk toch dat ik ze ga maken.. Je leest het nog wel...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg mooi, bedankt voor de patroontjes!

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Voorlopig kom ik nog niet verder dan vasten en lossen, maar nu krijg ik goesting om meer te proberen ;) Of wie weet, een versie in stof?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. waauw zo mooi ! hopelijk vind ik nog wat tijd om dat te maken...vóór kerst

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ga het proberen. Ze zijn zó leuk....

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hmm.. morgen toch maar eens wat extra kleurtjes haakgaren halen.. Zo leuk je stalletje!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hej Hej

    Ik wou je even mailen om een vraag te stellen maar vind nergens je email terug... Ik kan nog steeds niet haken met de magic ring, kan je het me even op de gewone manier uitleggen hoe ik moet beginnen of lukt het sowieso niet zonder magic ring?
    Groetjes,
    Orange
    orange2006@live.be

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat lief van je dat je je patroon deeltmet anderen!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een prachtig stalletje.
    heb het patroon meegenomen en enorm bedankt voor het maken
    kom weer tijd en handen te kort om alles te maken wat ik wil

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super bedankt voor het patroontje! Ik ben er mee begonnen en heb een verwijzing op mijn blog gezet!

    Groetjes,

    Eliza

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke ideeen en patronen! Dit digitale patroon vind ik minstens zo'n mooie give-away als de gemaakte versie! Ik ga er zeker eentje maken, of twee, of drie... leuk kado.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat leuk!!!!!!!!!!!!!!
    dank je wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je hebt je reactie verwijderd, dus ik neem aan dat je de nieuwe link gevonden hebt? heel wat mensen hadden last met downloaden via scribd, dus ik heb geprobeerd de pdfs op een andere manier toe te voegen. laat maar weten als deze oplossing niet zou werken!

      Verwijderen
  28. Goedemorgen,

    Wat een leuke patroontjes. Kan ik die ook krijgen? het lukt me nl niet ze te donwloaden. Kunt u ze mailen? Mijn emailadres is marthaholkema@hotmail.com.

    Alvast bedankt.

    Gr Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zoooooooo leuk, mijn vingers beginnen er al weer hevig van te 'jeuken'. Ik moet echter eerst nog wat andere projectjes afmaken. Maar ja het is net april dus nog tijd zat.
    Bedankt voor het plaatsen van dit patroontje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. geweldig!!! bedankt hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo, mijn dochter vind haken helemaal geweldig en wil graag de kerststal haken. Hoe kom ik aan het patroon? Is het te doen voor een kind van 10 die sinds 2 maanden haakt. Tips zijn ook welkom ze heeft nl een moeder die niet kan haken. Gr. Anne en Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de links om het patroon te downloaden staan boven in de blogpost! het is zeker te doen voor iemand die graag prutst en genoeg geduld heeft. Er zitten geen moeilijke technieken in, maar je moet er wel een patroon voor kunnen lezen, natuurlijk. veel plezier! :)

      Verwijderen
  33. Geweldig!!! Als je het niet erg vindt, ga ik hem delen op mijn blog ankescreaties.blogspot.nl. En uiteraard ga ik het zelf ook haken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Ga gerust je gang en veel plezier ermee vooral :)

      Verwijderen
  34. als ik het wil kopieren in een Word document krijg ik allemaal rare letters.
    wil zo graag dit patroon, maar het lukt me dus niet . wat doe ik fout?
    gr evelien
    esavanessen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je kunt het bestand als alles goed is in pdf downloaden. Kopiëren naar een word doc kan inderdaad niet. Maar een pdf kan je normaal gezien gewoon afdrukken als een wordbestand. groetjes

      Verwijderen
  35. Hi!!! The pattern is beautiful. Can I share it in my blog and link back to your blog? Thanks.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wonderfull pattern!!!!!!!!!!!!!

    Danke sehr!!!!!!!!!!!!

    Kisses from Brazil!!!!!!!!!!!

    =D

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik zie nu pas het patroon... een beetje te laat om het nog voor deze kerst af te krijgen, het zal dus voor volgend jaar worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wil kerststalleke downloaden maar lukt niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hij is erg leuk geworden. Precies op tijd af. Heel leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. aaahhhhh wat schattig! mag ik ook het patroon? ik krijg het niet gedownload. rvandepas@zeelandnet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  41. ik zou zo graag het patroontje van de kerststal willen hebben. maar weet niet waar ik het kan downloaden.j.keijzerwaard@chello.nl


    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik zou ook graag het patroontje willen hebben van de kerststal mijn email-adres is casecase@zeelandnet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  43. I saw the link to your pattern on Annemarie's FB page. It is SO cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. I really like your nativity. Do you happen to have a copy of it in English

    Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik heb de figuurtjes gemaakt. Bedankt voor het patroon. Zou je graag foto's sturen, maar weet niet hoe dat werkt. Mocht je ze willen hebben kan je me mailen. sonjaaarts@home. Groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik heb de figuurtjes gemaakt. Bedankt voor het patroon. Zou je graag foto's sturen, maar weet niet hoe dat werkt. Mocht je ze willen hebben kan je me mailen. sonjaaarts@home. Groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hallo, ik kan het patroon niet vinden. Kun je mij het toesturen. Zou het super vinden om te maken voor mijn kleinkinderen. Met vriendelijke groet, Corrie Peeters

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hallo inge
    Ik wil de ketst stal heel graag maken
    Maar kan de link niet vinden wil je het aub sturen naar jshierck@gmail.com
    Al vast hartelijk bedankt groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hallo Inge, wil de kerststal graag haken maar kan de link niet vinden.
    Zou je de link willen sturen naar thijs1912@gmail.com
    Al vast bedankt. Gr. Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  50. heerlijk om zo te prutsen maar ook ik kan het pdf patroon niet vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Tóch gevonden. 't is al laat. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...