vrijdag 28 december 2012

Vliegt morgen naar Noorwegen...

 
Helaas, ik vlieg niet naar Noorwegen (al zou ik wel willen...), maar wel dit geschenkje! Ik heb in Noorwegen namelijk een heel toffe collega wonen die een extra cadeautje verdient in deze donkere dagen (letterlijk, bedoel ik dan, daar in het hoge noorden).

De mok was mijn eerste experiment met porseleinstiften (leuk!!) en de inhoud zijn pralientjes gemaakt door de mama die daar intussen een echte expert in is geworden (mmmm!!).

En jullie wens ik hetzelfde als mijn collega:
Have a nice day! :D

13 opmerkingen:

  1. Amai voor een experiment ziet dat er toch wel heel mooi uit! En die pralines gaan toch ook niet lang in de kast liggen, zien er heel lekker uit! Ik denk dat die collega van jou direct de zon zal zien met jouw pakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk kado! *kloddertjerentnunaardewinkelomporseleinstiftentekoppen* ;)

    grtjs kloddertjeroze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow deze mok gaat ver!!!!
    Wat een leuk en lief kado!!!! Hopelijk komt hij snel aan in het hoge noorden!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een fijn cadeau! Hopelijk is de post lief voor de mokken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed gelukt die mok maar ook zeker de chocolaatjes.
    Hier ligt ook nog een stift te wachten. Zal er eens aan beginnen :-)

    Jij ook een fijne dag en liefs,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Spijtig dat je de cadeautjes niet zelf kan brengen, dat zou pas tof zijn! Maar in elk geval zal je collega daar wel superblij mee zijn. De mokken zijn heel goed gelukt en ook de chocola is ongetwijfeld superlekker, kan niet anders als het zelfgemaakt is...
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel! het is er wel maar ééntje, gewoon voor en achterkant met een ander tekeningetje :).

      Verwijderen
  7. Mooi gemaakt hoor!
    Volgende keer weer zelf brengen toch!
    Groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke mok! En tja in de donkere dagen verdient iedereen een extraatje...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gedaan! Daar gaat je collega vast blij mee zijn. Ik zou ook wel willen meevliegen met je cadeautje. Zou het daar nu ook zo nat zijn, of gewoon koud, zoals een winter hoort te zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dat is een heel leuk kadootje geworden! ik vroeg me al af waar je die beker vandaan had totdat ik las dat je die zelf gedecoreerd had. jemig wat leuk gedaan! en die bonbons zien er ook erg smakelijk uit.

    (ik heb trouwens nog nooit gehoord van porseleinstiften)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...