zondag 27 januari 2013

Roodkapje deel 2: terug naar het bos...


Zoals jullie weten, had ik gisteren Roodkapje te gast. Ze is de hele dag gebleven, we hadden het heel gezellig samen. Deze morgen heb ik haar terug naar het bos gebracht zodat ze alsnog haar weg kon verderzetten. Toen ze bijna aan de bosrand was, zag ze achter een struikje een vreemd ventje met een groene muts zitten. Hij noemde zichzelf een kabouter, gaf Roodkapje een hand en samen gingen ze op pad.

Daar hebben we het laatste nog niet van gehoord of gezien, wat ik u zeg.... :)

Fijne zondag!

9 opmerkingen:

  1. Geweldig! Ik kijk uit naar het vervolg, beslist spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, dit wordt vast een heel eigenwijs sprookje, fantastisch!
    En wat zijn je figuren leuk! Er volgen er ongetwijfeld nog meer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik volg de avonturen van je creaties op de voet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei, is dat niet gevaarlijk om zomaar met een kabouter mee te gaan in het bos? Of zal hij haar juist beschermen??? Als daar maar geen kleine kaboutertjes van voortkomen....
    Ben benieuwd naar het vervolg!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, leuk, wat zal ze nog meer beleven....?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief !!!!!!!! en spannend !!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...