maandag 11 februari 2013

speciaal PIF-verzoek :)

Dag allemaal!

Een tijdje geleden deed ik een Pay-It-Forward oproepje. Daar reageerden 5 vliegensvlugge blogsters op, waaronder Charlotte. Charlotte heeft zelf geen blog, maar wil toch graag ook de ketting verder zetten. Ze stuurde me dit mailtje:

"Wel, omdat ik het geluk had om bij de eerste 5 bij jou te zijn wil ik dus ook weer de eerste 5, die op jouw nieuw bericht reageren, blij maken. Ze mogen me dan een mailtje sturen op blogreacties@hotmail.be met hun adres en met 5 woorden in (zodat ik hen een beetje beter leer kennen): hun lievelingsseizoen, top-vakantieland, favoriete kleur, welke gerecht ze als laatste avondmaal zouden willen eten en hun bezigheid dat (buiten werken) de meeste uren van hun week in beslag neemt."

Zodusssss, de eerste 5 mensen die reageren op dit berichtje mogen Charlotte op bovenstaand adres een mailtje sturen met daarin alle info waar ze om vraagt. In ruil krijgen jullie binnenkort ongetwijfeld leuke post :)

Fijne maandag!!

9 opmerkingen:

  1. Dat is leuk dat ze dat op deze manier doet.
    Ik ga haar gelijk een mailtje sturen
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow wat lief !ik ga haar ook mailen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof ik doe graag mee!!!
    Mail is al verstuurd

    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Awel, ik wil ook wel meedoen... mailtje stuur ik straks als ik terug thuis ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voila de 5 zijn gekend! Ik maak er zo snel moeglijk mijn werk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hopla... weeral te laat... leuk dat ze meedoet op die manier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk initiatief dat ze jou hiervoor heeft benaderd!
    Veel plezier allemaal met de cadeautjes die jullie krijgen/sturen.

    Liefs,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...