maandag 8 april 2013

mini-eekhoorn

Dag allemaal!

Allereerst een fijn begin van de nieuwe week gewenst! Het zonnetje is van de partij hier, heerlijk :).

Zoals ik in mijn vorige post aankondigde, werd ik gisteren op een communiefeest verwacht. Het werd een heel tof feest met fijne mensen, lekker eten én een leuke workshop juweeltjes maken in de namiddag. De inspiratie voor juweeltjes voor mezelf bleef helaas een beetje achterwege, maar de aanwezige fimo klei maakte dat ruimschoots goed. Enkele aanwezigen die weten dat ik graag prul aan kleine dingen daagden me immers uit. Ze dachten dat ik er nooit in zou slagen om een mini eekhoorn te maken. Ha, zo'n uitdaging laat ik niet aan me voorbij gaan! ;).

Ik begon dus te prullen en prutsen en deze eekhoorn werd na een klein half uurtje geboren. Niet perfect, maar wel mini. Ik vind hem wel schattig geworden. Ik denk dat ik hem in een klein bokaaltje met wat mos en takjes ga kleven en dan ter herinnering aan de communikant ga schenken. Zij houdt immers ook van kleine prutsdingen én van eekhoorns :).


Liefs!
x

14 opmerkingen:

  1. dat zal de kommunikant wel geweldig vinden... zo een schattig `after`-kadootje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo cute! Dit kan je trouwens ook perfect met fondant doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. daar zou ik als communiekant ook heel blij mee zijn. Nu ook nog hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Súperlief! Fimo is heerlijk materiaal, leuk om het nu hier en daar in blogland eens tegen te komen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een sgatje! en een leuk idee om het weer als cadeautje te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je het zo mooi hebt kunnen maken. Dit zou ik ook een uitdaging vinden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh die is echt schattig! Jij kan ook echt alles he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een schat van een eekhoorntje Inge, hoe krijg je die mini-prutsels altijd weer gemaakt en dan nog zo gelijkend? Het blijft me een raadsel!
    Je kan echt wel alles maken denk ik :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is zeker leuk zeg. Wat ben je hier toch goed in zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mega cute! Leuk dat je hem wegschenkt!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...