vrijdag 2 augustus 2013

Een koele dag gewenst!

Ik hoor het u al denken. Die Inge Snuffel, maakt die nog eens iets?
 
Ik geef het toe, het is hier stilletjes. Héél stilletjes zelfs. Maar o-o-o wat popel ik om jullie te laten zien wat hier allemaal ligt! Hopen stiksels zijn de afgelopen weken/dagen van onder mijn naaimachine gerold. Kilo's vulsel zijn door mijn handen gegaan, draadjes naaigaren hebben zich doorheen het ganse huis verspreid...
 
Een eerste lichting maaksels is vorig weekend al verhuisd naar het Waasland en mits een beetje geluk met het weer verhuist het hele boeltje volgende week naar Leuven voor een heuse fotoshoot. Willen jullie allemaal even helpen duimen voor geen (of toch heel weinig :)) regen op woensdag? :)
 
In tussentijd wens ik jullie een beetje koelte toe op deze warmste-dag-van-het-jaar. Ik ga met mijn voetjes in de vijver zitten en vandaag de kaboutertjes het huishouden laten doen :).
 


Fijne dag!!

19 opmerkingen:

  1. Ben heeeeel benieuwd naar je maaksels. Spannend,die
    fotoshoot enne....kun je de kaboutertjes ook deze kant opsturen voor de enorme berg strijkwas?!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat zijn hele leuke kabourtertjes, ik wou dat die dat hier ook even konden komen doen :-)
    Fijne dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Da's nog eens en goed idee: met voetjes in de vijver! Super!
    Maar die kaboutertjes....hm?
    Groetjes Viviane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Groot gelijk, laat die kaboutertjes het werk maar doen ! Ik duim in ieder geval mee voor de fotoshoot en ben reuze benieuwd naar wat nog komt. Veel succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stuur die kaboutertjes ook eens tot hier. 't Is veel te warm om iets te doen. Ik heb geen vijver om met de voetjes gaan in te zitten...
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, die zijn leuk. Ben benieuwd naar wat komen gaat.
    Gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben benieuwd!
    Deze twee zien er alvast al heel leuk uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben heel benieuwd!! En ik zal duimen voor volgende week hoor, hahaha.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattige mannetjes, die zullen ook wel de regen tegen houden... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik duim voor jou. Maar ben ook wel zeer benieuwt naar al je nieuwe dingen...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat duimen ziet er hier goed uit, gaan we nodig hebben :)
    Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. We gaan met zijn allen mee duimen, het komt vast wel in orde!
    Je kaboutertjes zien er prachtig uit!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik duim heel erg mee en ben zooooooooo benieuwd! :-) Dat zien er kaboutertjes uit die het huishouden met veel plezier doen voor jou :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 2 duimen omhoog!!!
    die kaboutertjes mag je ook eens naar hier sturen... ;-)
    ben wel benieuwd naar het komende boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ben ook benieuwd naar het komende boek. Hier tijdens mijn zwangerschap al veel plezier gehad aan je site. Ondertussen zijn we vele vilten uiltjes rijker en trots dat ik ben op de maaksels. Ben niet te stoppen en maakte al namenslingers voor de twee kinderkamers. Dus nog eens bedankt voor de vele naai-inspiratie!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zo tof! stuur maar eens een fotootje van je resultaat, als je zin hebt!

      Verwijderen
    2. zeker zin om een foto te sturen ... maar hoe doe je dat nu weer?

      Verwijderen
    3. badfan_inge@yahoo.co.uk - ben benieuwd :)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...